Polub nas na Facebooku

piątek, 29 marca 2013

Pasta rybno-jajeczna do kanapki

Trochę wiosennie, trochę świątecznie, taki zdrowy mix. Nie wiem jak Was, ale mnie już ta zima przygnębia. Żarty typu "Piękną mamy zimę tej wiosny" przestały mnie bawić w chwili, gdy przekroczyliśmy magiczną datę 21 marca. Tym bardziej, że jeśli sytuacja się nie zmieni to świeżymi truskawkami i rzodkiewką będziemy mogli cieszyć się chyba w lipcu :( 
Przez to niekończące się przesilenie wiosenne ogarnęła mnie ogólna beznadzieja i nie chce mi się ani gotować, ani pisać postów ani poświęcać czasu na jakieś kreatywne i rozwojowe czynności. Dajcie mi pakę chipsów, wygodną kanapę, kocyk w pepitkę i pilota i obudźcie jak już będzie powyżej 10 na plusie...

Jak to zrobić:
  • 200 g wędzonej makreli
  • 2 jajka na twardo
  • garść świeżutkiej rzeżuchy
  • kawałeczek posiekanej papryczki chilli
  • mały kubeczek gęstego jogurtu naturalnego
  • sól do smaku
Rybę pozbawić ości, a następnie razem z jajkiem i jogurtem dokładnie rozgnieść widelcem i wymieszać. Dodać chilli i rzeżuchę i delikatnie wymieszać. Posolić do smaku. Najlepiej smakuje po "przegryzieniu się" przez godzinę w lodówce z razowym chlebkiem. Dziękuję. Dobranoc.




SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz